2007-12-11

Nix

Inte nåt idag heller.

Jag har varken drömt datum, spått i kaffesump eller frågat stjärnorna. Men jag är numera helt inställd på 2008.

Min förhoppning är att de ringer den här veckan. Om inte tror jag att det är kört för i år. Nästa vecka är för nära helgerna för att kännas sannolikt. Folk är gissningsvis lediga i Etiopien också.

Så då får det bli efter helgerna då. Typ v 2 kanske? Lagom till att skolorna börjar igen efter lovet.

Det finns också en möjlighet att ödet bestämt sig för att hålla samma linje som alltid i mitt liv och liksom ställa till det på något sätt.

Stänga domstolarna i Etiopien till i maj till exempel.

Fast jag har haft det så bra senaste åren så jag hoppas att ödet bestämt sig för att ge mig en chans.

2 comments:

Anonymous said...

Å shit vad spännande du går ju runt & är "höggravid". Håller tummarna på nedkomst snarast! Vet ni om det blir tjej/kille, ålder?

Lycka till!
/Nhea

www.nheas.blogg.se

Brummelisa said...

25:e januari tror jag på, med tanke på din synske medarbetare. :)