2007-12-10

Måndag

Har uppdaterat min profil. Av nån anledning hade jag visst angett att jag arbetar med annonsering och det stämmer ju inte riktigt.

Sedan jag fick senaste mailet från Organisationen känner jag mig lite coolare. Jag vill såklart ha BB så snart som möjligt, men det är liksom lite skönt att veta att det förmodligen inte blir före jul.

Annars då? Jo, det var nån som påstod att det är julafton om 2 veckor och jag har inte inhandlat mer än en julklapp. Förvisso har jag lyckats rationalisera bort en del pga folk som ska ut att resa.

Men ändå. Några kommer jag ju träffa på dopparedan och i vår familj är det liksom tradition att man har några paket med sig...

Förra året var jag så himla ordentlig och köpte på mig roliga saker under hela året.

I år har jag ingen aning.

Kanske för att huvet är fullt med nåt annat...

1 comment:

Storkenflyger said...

Nä nu vill jag läsa om BB. Åh vad det ska sega på "slutet".

PINA!