2007-08-30

Tidsfördriv

Hittade den här utmaningen hos storken. Regler: Googla ditt svar och använd första bilden.

Det mest spännande blir ju att försöka begripa vad tusan man egentligen googlade..

När jag läser reglerna igen inser jag att man skulle ta den första användbara bilden. Det kan man ju såklart tolka som att man skulle välja en bild som gör att svaret blir begripligt. Fast jag tycker nedanstående blev mycket roligare.

1. Vilket år är du född?



2. Hur definierar du din sexuella läggning?



3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?



4. Och din sämsta?




5. Vad söker du hos en partner?



6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse (förnamnet)?




7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?




8. Vilken kändis är hetast enligt dig?




9. Vad gör dig avtänd?




10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med (förnamnet)?




11. Vilket kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på en kärlekspartner?




12. Ett kärlekspar på film eller tv som du gillar?

1 comment:

A N N I K A said...

Hahaha, vilken ovanlig och rolig utmaning! Hade antagit den om jag inte visste att jag ändå aldrig hinner svara på alla utmaningar jag antar... har flera gamla som ligger som utkast i bloggen redan, halvfärdiga...

Blev så nyfiken på sexismbilden men det gick ju inte att läsa texten. Besvikelse, liksom. ;o)