2007-08-29

Utmanad

Var tvungen att stanna hemma idag. Vad bättre kan man roa sig med än att svara på Jomas utmaning?!


8 fakta om mig:

1. Jag är ruskigt förkyld just nu.

2. Jag har en gråspräcklig katt som har tre namn.

3. Jag är feminist.

4. På fester hittar du mig troligast på dansgolvet.

5. Jag tycker mycket om mig själv (vilket jag ganska tidigt i livet insåg att man inte riktigt får göra.)

6. Jag tycker att livet vore meningslöst utan kommunikation med andra människor.

7. Jag tog körkort för två och ett halvt år sedan, vilket var en stor utmaning då jag tyckte att det var oändligt svårt.

8. När jag ser mig i spegeln kan jag inte fatta att den där drygt 30-åriga kvinnan faktiskt är jag.


I utmaningen ingick att skicka vidare till 4 personer, men vi är ju ett gäng som snurrar runt på varandras bloggar så jag gissar att de flesta förr eller senare kommer svara på det här ändå...

No comments: