2007-08-30

WOW!

Mamma Wannabe är inte längre wannabe.

Det är verkligen supercoolt.

Ni får förlåta mig alla ni som fått hemmagjorda ungar. Eller IVF-bebisar. Alla ni som får eller fått era världens finaste, med eller utan hjälp, magvägen.

Men det här känns faktiskt speciellt.

Det kändes likadant när Helga fick sin Q, som när Applecore och Filippis fick sina BB.

Det känns alltid lite, lite mer speciellt för mig när någon blir förälder via adoption. Det är möjligt. Det är verkligen möjligt.

GRATTIS MAMMA-INTE-LÄNGRE-WANNABE!

2 comments:

Storkenflyger said...

Det var här jag såg det först. Tack för denna stora nyhet.

Jag håller med, även om jag inte ens gjort hemutredningen än och som bäst håller på in da sänghalm: Det är helt klart nått visst med BB om a-barn.

Filippis said...

Kul att du tycker så :) Jag håller förstås med ;)