2007-01-29

Till alla barnlösa, fd barnlösa och andra kloka vänner i cyberrymden

Storken har en poäng i sin kommentar till mitt inlägg nedan. De som skulle behöva tänka till läser sällan barnlöshets-bloggar.

En gemensam insats kanske? En blogg med nåt lämpligt namn så att man får upp det om man söker på "gravid", "vänta barn", och kanske tillåmed "vett och etikett"...

De flesta bloggar jag läser (+ min egen)är ju av dagbokskaraktär och har inte som syfte att var informativa. Man kanske kunde göra nån grej där man lägger upp bra länkar + info.

Det finns ju organisationer som jobbar med dessa frågor; jag tänker mig mer en plats som folk kan råka hamna på fast de inte tänkte sig det.

Opinionsbildar-Salvia har vaknat.

Ska väl återgå till den folkbildande verksamhet jag faktiskt får betalt för...

1 comment:

En bulle i hjärtat! said...

Otroligt smart tänkt! Jag är med!