2007-01-30

Halsont

Är hemma och känner mig lite löjlig. Inte är man väl särskilt sjuk bara för att det gör ont i halsen. Man ska ju ha 40 grader och frossa - minst!

Samtidigt är det lika dumt att undervisa med trasig hals som att hoppa höjd med skadad vrist.

Typ.

Så just nu hoppas jag att den här karensdan ska räcka för att kurera mig. När det känns så här i halsen brukar ett av två scenarier inträffa

1 - Jag vaknar imorgon och är hur pigg som helst (och känner mig givetvis ännu löjligare som var hemma en dag)

2 - Jag vaknar imorgon och har feber.

6 comments:

Anonymous said...

Hej! Du är välkommen hit om du vill: http://groups.yahoo.com/group/etiopienfamiljer

(hade tänkt maila dig, men hittade ingen adress)

Salvia said...

Du hittar mig redan nu i den gruppen, fast då under mitt riktiga namn. Om du läst bloggen ett tag borde du kunna klura ut det... ;)

Salvia said...

Du hittar mig redan nu i den gruppen, fast då under mitt riktiga namn. Om du läst bloggen ett tag borde du kunna klura ut det... ;)

Anonymous said...

Tror jag kommit på det :) Har mailat dig på din yahoo-adress

Dagboken said...

Hur gick det idag? Blev du frisk eller slog febern till?

Anonymous said...

Läst några inlägg i din blogg nu, hittade den när jag sökte på Etiopien på google. Håller på och gör ett arbete om Etiopien i skolan, just därför sökte jag på det! =P

Helt övertygad om att du kommer bli en supermamma! :)
Hoppas verkligen att allting går bra nu!

/Linnéa, 15 år