2007-01-22

Lassie, lassie liten...

Kan inte låta bli att anta utmaningen från Tinselflickan. Nu har jag ju inga internationella "jag mötte Lassie"-upplevelser att komma med, men, men...

En av nedanstående händelser har alltså inte förgyllt min tillvaro.


1) Jag har varit på efterfest med Gry Forsell.

2) Jag har haft utvecklingssamtal med Stefan Sundströms dotter.

3) Jag har skakat hand med Johan Glans.

4) Regina Lund har siktat på mig med en pistol.

5) Jag har diskuterat jämställdhet med Fredrik Lindström, Felix Herngren och Kristian Luuk.


Jepp. Fritt att gissa.

6 comments:

Anonymous said...

Hmm, jag tror inte på jämställdhetsdiskussionen. Vet inte varför. Regina Lund verkar tillräckligt knäpp för att ha siktat på vem som helst, och du jobbar ju som lärare, och efterfester kan man ju hamna på lite hur som helst. Japp, jag gissar på det sista alternativet.

/Helga

Anonymous said...

Jag tror nog att du har diskuterat jämställdhet med de där tre herrarna. Kanske på samma efterfest som du hamnade på med Gry Forsell? Jag tror på Regina Lund av samma anledning som Helga. Och lärare är du ju så den tror jag med på. Även om det kanske är en "red herring".

Så det är Glans som ska bort. Tror jag. Kanske.

Anonymous said...

Regina Lund viftandes med en pistol är ju visserligen inte helt otänkbart... men frågan är varför och vad DU gjorde där..? Med viss tveksamhet tror jag att 4:an går bort.

Anonymous said...

Och jag gissar på att Glans ska bort. Bara för att det verkar rätt troligt att du gjort det...
/solna-madde

Anonymous said...

Jag tror helt klart på att Glans ska bort (även om jag själv helst skulle blivit utsatt för just det :-)

Anonymous said...

Nä.. jag tror att utvecklingssamtalet med Stefan Sundströms dotter ska bort.. du försöker bara luras :)