2006-09-01

"Snart är det måndag igen"

utbrast jag glatt imorse. Något maken tolkade som att jag bara ville påpeka hur snabbt helgerna går...

Men på måndag är det nästa träff med familjerätten och när den är avklarad är det bara hälften kvar. Så måndag betyder (förhoppningsivs) ett steg närmare att bli mamma.

Annars har jag ägnat veckan åt att fatta var man kan få göra den hälsoundersökning som krävs, få tag på min läkare från hematologen och att bara tänka på adoption i största allmänhet så där varannan timme...

När jag googlade på adoption och läkarundersökning dök den här bloggen upp som femte träff eller så. En oerhört skum känsla. Och inte hjälpte det mig att hitta en läkare.

I onsdags var vi och hälsade på en bebis och det kändes bara fint. Kanske var det för att bebisens mamma och pappa brydde sig om att fråga hur det går för oss.

No comments: