2007-03-13

Små steg...

Okej. Nu har jag postat ansökan om utdrag ur... till rikspolisstyrelsen.

Maken har fått i uppdrag att ringa översättare och NP.

I veckan ska vi knäppa bilder på oss och styvdöttrarna.

På torsdag ska det ordnas friskintyg.

Min chef har ett anställningsintyg på gång. Vet inte hur det går för maken på den fronten.

Har ännu inte klurat på det där personliga brevet. Måste även fylla i viss mallar på datorn så att det blir snyggt.

När jag kommer hem idag ska jag sortera upp alla papper i olika mappar så att jag vet vad som är vad...

Jag gissar att vi är klara om några veckor.

Sedan finns liksom inget mer att göra mer än att vänta.

Alltså, om några veckor väntar vi barn - på riktigt. Fatta det ni om ni kan.

Jag begriper ingenting.

1 comment:

Joma said...

Hej! Kikar in till dig på min lilla rundtur på adoptionsbloggarna. För bara några månader sedan höll vi också på med papper och foton. Det var rätt kul! Fast våra fotosessioner tog lite mer av vår tid än vi tänkt oss... Lycka till framöver!
/ Joma