2007-01-17

Up to date

Jag tycker själv att det är roligare med bloggar som uppdateras hyfsat ofta. Ändå har jag själv svårt att komma på saker att skriva om just nu.

Det kan hänga ihop med att jag har nån slags idé om att hålla mig till ämnet.

I så fall skulle en dagliga uppdatering innebära inlägg i stil med:

"Inget nytt idag."

"Heller."

Så nu försöker jag komma på vad annat jag kan roa mig med att formulera tankarna kring. För bara så där dagboksaktigt känns inte som min grej.

Kanske ska återuppta mina poetiska skriverier igen?

Tål att tänkas på.

Eller låta inlägg som detta symboliskt bekräfta hur det står till på adoptionsfronten.

Har inget hänt babblar jag på om

ingenting.

3 comments:

Filippis said...

Fortsätt blogga! Jag läser din blogg och vill ha den kvar (har tyvärr kanske varit dålig på att lämna kommentarer). Förstår hur du känner dig med att det inte känns som man har något att blogga om eftersom det ända som händer på adoptionsfronten är just Ingenting! Men babbla på du om ingenting :)

Filippis said...

Fortsätt blogga! Jag läser din blogg och vill ha den kvar (har tyvärr kanske varit dålig på att lämna kommentarer). Förstår hur du känner dig med att det inte känns som man har något att blogga om eftersom det ända som händer på adoptionsfronten är just Ingenting! Men babbla på du om ingenting :)

Anonymous said...

Jag vill oxå läsa ditt babbel om ingenting!