2006-10-02

Skumpan är på kylning!

Vi tänkte skåla efter maten ikväll. Än så länge har vi firat med en annan favorit: Lösviktsgodis.

Troligen är själva utredningen färdig och alla papper på plats till socialnämndens möte i december. Då kan det formella beslutet fattas. Och efter det är det ju mer byråkrati och ungefär trehundra års väntan till. Känns det som.

Men våra utredare tycker i alla fall att vi ska få bli föräldrar.

De kommer rekommendera nämnden att vi får ett medgivande.

Vi kommer få ett medgivande.

Föräldrar. Vi.

Mamma.

Jag.

Wow...

10 comments:

Anonymous said...

Grattis! Så roligt för er!

kram!

Anonymous said...

Nu reser sig håret på armarna, nog för att jag misstänkte att det skulle gå vägen men ändå så himlans KUL!!

Hård glad kram från Anette!!!!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) said...

Stort grattis!!!!!

Vad underbart roligt! Även om jag aldrig var orolig så är det skönt att höra att det faktiskt blev som det skulle.

Fira nu ordentligt. Det är ju en bit kvar, men nu väntar ni ju barn på alldeles riktigt!

Anonymous said...

Grattis.

Kram Liv.

Salvia said...

Tack!

Det känns...

...ofattbart, märkligt, härligt, underbart, fantastisk, konstigt...

Helga said...

SKÅL! (Vad var det jag sa?) GRATTIS! Skönt att er oro är över!

Kram från Helga

Cinks said...

Guu va kul! Måste kännas härligt att äntligen få släppa fram de där ÄKTA längtakänslorna och få känna in det på riktigt! Stort grattis!

Anonymous said...

Jättegrattis gumman!

KRAM Sanna

A N N I K A said...

Sällar mig till grattiskören! Inte för att jag är överraskad, alla vi andra visste så klart hela tiden att det skulle bli så här ;o)

*kram*

Applecore said...

Hurra! Stort grattis!!!