2007-11-30

Nr 1

Om den information jag har stämmer så har vi numera ingen före oss i "kön".

7 comments:

madde said...

Nu är det så spännande så jag nästan smäller av! Nästan mer spännande än när vi själva väntade BB-samtal faktiskt för nu vet jag ju hur fantastiskt underbart det är!

Lycka till!
solna-madde (adoptivmamma till lilla L)

Anonymous said...

WOW!!!!

/Anette

Anonymous said...

Åh va spännande, nu måste jag kika in här flera gånger om dan! :)

Anonymous said...

åååhhh vad spännande. hoppas ni får en liten en innan jul

Anonymous said...

WOW! Kalla kårar...

(Och om jag reagerar med 'oj hjälp' hur måste då inte du/ni kännar er :-o )

Kramar

Lisa Papaver said...

Hoppas att ni får besked innan jul, det måste vara fruktansvärt spännande.

A N N I K A said...

Ojojoj, så himla coolt!

Får ni gå nån kurs och lära er andas rätt också. Jag menar - så ni inte glömmer bort att andas medan ni väntar nu.