2007-02-02

En 2-årig kärlekshistoria

Älskade!

Idag är det två år sedan vi generat mumlade "Jaa.." när min vän frågade om vi "kliade stadigt".

På tok för tidigt enligt somliga.

För min del hade det gärna få varit tidigare. Hade velat följa varje steg du tog genom livet.

Hade önskat att du varit hos mig, de där skälvande dagarna när livet vändes. Din trygghet, ditt lugn, din kärlek.

Hade önskat att jag fått vaka över dig när du sörjde, skratta med dig när du var lycklig, andas, leva, älska dig.

Hela livet. Alla dagar fram till nu. Alla dagar efter då.

Vackra, älskade du!

Men nu är vi här. Du. Och jag. Vi.

2 år senare. Med en hel massa liv och kärlek framför oss.

Älskar dig oändligt.

6 comments:

Anonymous said...

Jag älskar dig!

Patricia said...

*snyft*

så vackert!!! =) Så fint skrivet!

Anonymous said...

Åhh, vad vackert du skriver!

Anonymous said...

Åh så fint!

Grattis till er båda!

Anonymous said...

Så innerligt och vackert. Grattis till att ha hittat kärleken i livet.

Kram från Sanna

Anonymous said...

Vad vackert skrivet och jag hoppas att ni får många lyckliga år ihop..