2006-12-27

Reklam

Jag och maken fick en underbar julklapp av styvdöttrarna. Vill bara rekommendera den till dig som ska adoptera eller som känner någon som ska det.

När du kom till oss av Ulrika Bokstad och Tina Landgren (Eriksson & Lindgren).

Det är en "min-första-bok" för adoptivfamiljer. Jag tycker att den är helt fantastisk. Bilderna är underbara och alla fylleri-grejer är anpassade till oss vars barn växer i hjärtat och inte i magen.

Det känns såklart superläskigt att äga en redan nu. Samtidigt fantastiskt.

Köp den.

4 comments:

Filippis said...

Tack för tipset! Jag har faktiskt letat efter en sån bok.

Helga said...

Vi har den också, fast vi fick köpa den själva.

Vilka supergulliga styvdöttrar du har!

Salvia said...

Jepp! De är fina de där styvdöttrarna.

Anonymous said...

Åh, va fint uttryckt "för oss vars barn växter i hjärtat". Jag har nog blivit lite fokuserad på just "magtillväxten" av vår misslyckade ivf och år av försök. Men det är ju hjärtat som betydelsen verkligen är störst. Tumme för att ni får en olagligt rekordsnabb handläggningstid =D / C