2006-12-11

Jul

Det är ju tamejtusan jul snart. Hur gick det till? Det har ju varit höst i evigheters evigheter, hur kan det dyka upp en jul nu?

Eftersom att vi har tre föräldrapar och två barn (som ju har ännu en familj) att ta hänsyn till har vi bestämt att när vi väl fått vårt gemensamma barn ska vi strunta i alla och fira jul hemma.

Jag har hela tiden tänkt att hoppas, hoppas, hoppas julen 2008 blir den första vi firar i vårt hus.

Så finns plötsligt en möjlighet att det blir redan julen 2007. Jag vet inte hur sannolikt det är.

Men det finns faktiskt en liten möjlighet.

2 comments:

Helga said...

Man kan aldrig veta! Jag tänkte precis som du förra julen, att kanske kanske nästa jul. Sedan suckade jag och la undan det hoppet, för jag hade blivit besviken så många gånger förut. Men se var vi är nu!

Anonymous said...

Håller tummen... :o)