2006-11-20

MEDGIVANDE!

Nu har vi det! Allt är klart! Vi får ta emot ett barn för internationell adoption!

Imorgon ska jag kopiera alla papprena och skicka till våra organisationer. Om 2-3 veckor hoppas jag att vi har valt organisation och land.

Sedan ska vi in i nästa pappersdjungel för att, kanske redan i januari, få iväg vår ansökan.

Jag ska bli mamma! Jag ska verkligen bli förälder!

Min älskade make ska bli pappa igen.

Mina styvdöttrar ska få ett syskon.

Mamma ska bli mormor.

Det kommer bli en morfar, en styvmorfar, en styvmormor, en farmor, en farfar, en moster och tre morbröder!



Visst, mycket kan hända på vägen men just nu är tveksamheten så här liten:

Det kanske inte blir något ändå...



Känslan så här:

VI SKA FÅ BARN!

8 comments:

Anonymous said...

Ja!! Jippi!!!

Stort bamsejättegrattis!!!

Anonymous said...

Oj! Stort grattis!

Det gick vägen, tänk!

Lova blogga vidare, vi vill veta Allt! Jag menar ALLT! :-)

Helga said...

Grattis! Visst är det härligt? Och det bästa är att det bara blir bättre!

Kram,
Helga

Salvia said...

Tack, tack!

Jag ska fortsätta skriva, det lovar jag!

Och du Helga, jag tror dig, du är mitt vittne på vad målet är och ger!

KRAM

Anonymous said...

Åh!! GRATTIS!

Va härligt!!

Anonymous said...

För andra gången (tredje egentligen för det kom lite när jag berättade för maken också) grinar jag över glädjebeskedet!

Åh så härligt!

KRAM från Sanna

Applecore said...

Hurra! Stor grattiskram!

Anonymous said...

HURRA!!!!!!!!!!!!